1. وش دوم – ثبت‌نام از راه دور (از طریق دورنگار یا ایمیل): ثبت‌نام از راه دور،‌ روشی برای تمامی افرادی است که در دنیای سریع و شلوغ امروز به دلیل مشغله کاری یا به دلیل دوری راه امکان ثبت‌نام حضوری را ندارند.ثبت‌نام از راه دور، روشی سریع و مطمئن برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان است.
    مراحل ثبت‌نام از راه دور عبارتند از:
    اعلام مشخصات فردی به واحد آموزش از طریق تماس تلفنی (۰۲۱۸۶۰۲۰۱۱۴)، ارسال دورنگار (۰۲۱۸۸۴۴۶۳۸۱) یا ارسال ایمیل (info@hvachouse.ir)
  2. پرداخت هزینه دوره آموزشی به صورت واریز به درگاه مستقیم پرداخت اینترنتی ما* یا واریز به حساب** (در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، مبلغ نقدی طبق جدول واریز شود و روز حضور در کلاس، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود.)
  3. تماس با واحد آموزش در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰)، اعلام شماره رهگیری واریزی و دریافت تاییدیه ثبت‌نام به صورت تلفنی
  4. روز حضور در کلاس:
    – تحویل مدارک ثبت‌نام شامل: فرم تکمیل شده، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
    – تحویل دو قطعه عکس رنگی سه در چهار با زمینه سفید پشت‌نویسی شده به مسئول ثبت‌نام مجموعه
    – در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام کپی از نامه یا مدرک مربوطه
    – تحویل اصل فیش واریزی یا رسید پرداخت وجه به مسئول آموزش
    – در صورت ثبت‌نام اقساطی، تحویل اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و دریافت رسید

* برای ورود مستقیم به درگاه پرداخت اینترنتی مجموعه ما می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://idpay.ir/roshanapub

** جهت دریافت مشخصات حساب جهت واریز هزینه ثبت‌نام می‌توانید در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) با دفتر مجموعه تماس گرفته (۰۲۱۸۶۰۲۰۱۱۴) و یا واژه hesab یا حساب را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۶۶۴۲۲۱۲۲ ارسال نمایید.
در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، می‌بایست مشخصات کامل چک روی فرم ثبت‌نام تکمیل شده قید شود و روز حضور در کلاس، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود.

ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌های مجموعه ما به یکی از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

  1. روش اول – ثبت‌نام حضوری: دانش‌پژوهان گرامی می‌توانند جهت استفاده از این شیوه ثبت‌نام در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) به دفتر مجموعه ما به آدرس: تهران – خ مطهری – بین سهروردی و شریعتی – خ وزوائی – کوچه بخشایش – پلاک ۲ – واحد ۱ مراجعه نمایند.
    مراحل ثبت‌نام به روش حضوری عبارتند از:
    دریافت فرم خام ثبت‌نام از مسئول آموزش و تکمیل آن
  2. تحویل مدارک ثبت‌نام به طور کامل به مسئول آموزش (فرم ثبت‌نام تکمیل شده، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، دو قطعه عکس رنگی با زمینه سفید پشت‌نویسی شده و در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام، کپی از نامه یا مدرک مربوطه)
  3. پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت واریز به حساب، اینترنتی، کارت به کارت، دستگاه POS یا روش نقدی*
  4. در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود و مشخصات کامل چک روی فرم ثبت‌نام قید شود.

* لازم به ذکر است که پرداخت هزینه دوره‌ها به صورت حضوری از طریق دستگاه POS، روش نقدی، یا درگاه پرداخت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است و اساسا نیازی به مراجعه به بانک نخواهد بود.

ثبت‌نام در سمینارها و دوره‌های مجموعه ما به یکی از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

  1. روش اول – ثبت‌نام حضوری: دانش‌پژوهان گرامی می‌توانند جهت استفاده از این شیوه ثبت‌نام در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) به دفتر مجموعه ما به آدرس: تهران – خ مطهری – بین سهروردی و شریعتی – خ وزوائی – کوچه بخشایش – پلاک ۲ – واحد ۱ مراجعه نمایند.
    مراحل ثبت‌نام به روش حضوری عبارتند از:
    دریافت فرم خام ثبت‌نام از مسئول آموزش و تکمیل آن
  2. تحویل مدارک ثبت‌نام به طور کامل به مسئول آموزش (فرم ثبت‌نام تکمیل شده، کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، دو قطعه عکس رنگی با زمینه سفید پشت‌نویسی شده و در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام، کپی از نامه یا مدرک مربوطه)
  3. پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت واریز به حساب، اینترنتی، کارت به کارت، دستگاه POS یا روش نقدی*
  4. در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود و مشخصات کامل چک روی فرم ثبت‌نام قید شود.

* لازم به ذکر است که پرداخت هزینه دوره‌ها به صورت حضوری از طریق دستگاه POS، روش نقدی، یا درگاه پرداخت اینترنتی نیز امکان‌پذیر است و اساسا نیازی به مراجعه به بانک نخواهد بود.

  1. روش دوم – ثبت‌نام از راه دور (از طریق دورنگار یا ایمیل): ثبت‌نام از راه دور،‌ روشی برای تمامی افرادی است که در دنیای سریع و شلوغ امروز به دلیل مشغله کاری یا به دلیل دوری راه امکان ثبت‌نام حضوری را ندارند.ثبت‌نام از راه دور، روشی سریع و مطمئن برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان است.
    مراحل ثبت‌نام از راه دور عبارتند از:
    اعلام مشخصات فردی به واحد آموزش از طریق تماس تلفنی (۰۲۱۸۶۰۲۰۱۱۴)، ارسال دورنگار (۰۲۱۸۸۴۴۶۳۸۱) یا ارسال ایمیل (info@hvachouse.ir)
  2. پرداخت هزینه دوره آموزشی به صورت واریز به درگاه مستقیم پرداخت اینترنتی ما* یا واریز به حساب** (در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، مبلغ نقدی طبق جدول واریز شود و روز حضور در کلاس، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود.)
  3. تماس با واحد آموزش در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰)، اعلام شماره رهگیری واریزی و دریافت تاییدیه ثبت‌نام به صورت تلفنی
  4. روز حضور در کلاس:
    – تحویل مدارک ثبت‌نام شامل: فرم تکمیل شده، کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
    – تحویل دو قطعه عکس رنگی سه در چهار با زمینه سفید پشت‌نویسی شده به مسئول ثبت‌نام مجموعه
    – در صورت استفاده از تخفیف‌های خاص یا شرایط ویژه ثبت‌نام کپی از نامه یا مدرک مربوطه
    – تحویل اصل فیش واریزی یا رسید پرداخت وجه به مسئول آموزش
    – در صورت ثبت‌نام اقساطی، تحویل اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و دریافت رسید

* برای ورود مستقیم به درگاه پرداخت اینترنتی مجموعه ما می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://idpay.ir/roshanapub

** جهت دریافت مشخصات حساب جهت واریز هزینه ثبت‌نام می‌توانید در ساعات اداری (روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و روزهای پنجشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) با دفتر مجموعه تماس گرفته (۰۲۱۸۶۰۲۰۱۱۴) و یا واژه hesab یا حساب را به سامانه پیامک ۱۰۰۰۶۶۴۲۲۱۲۲ ارسال نمایید.
در صورت استفاده از شرایط ثبت‌نام اقساطی، می‌بایست مشخصات کامل چک روی فرم ثبت‌نام تکمیل شده قید شود و روز حضور در کلاس، اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و رسید دریافت شود.

روش سوم – ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی): سریع‌ترین، ساده‌ترین و بهترین پیشنهاد ما برای ثبت‌نام در دوره‌های خانه تاسیسات، استفاده از روش ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی) است. روش آنلاین از طریق وب‌سایت مجموعه خانه تاسیسات به صورت بیست و چهار ساعته و کاملا خودکار انجام می‌شود و روشی سریع و مطمئن برای صرفه‌جویی هرچه بیشتر در زمان دانش‌پژوهان است. در این روش، تمامی مراحل ثبت‌نام شامل پر کردن فرم ثبت‌نام، ارسال مدارک ثبت‌نام شامل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی و پرداخت هزینه دوره تمامی به صورت بیست و چهار ساعته و اینترنتی انجام می‌گیرد و در پایان ثبت‌نام، کد رهگیری منحصر به فرد به دانش‌پژوه ارائه می‌شود که به منزله تاییدیه ثبت‌نام دانش‌پژوه است.
مراحل ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی) عبارتند از:
۱٫ مراجعه به وب‌سایت مجموعه خانه تاسیسات به آدرس http://hvachouse.ir/course/register
۲٫ ورود به بخش «ثبت‌نام» متناسب با دوره مورد نظر و تکمیل نمودن فرم آنلاین به طور کامل
۳٫ انتخاب مبلغ پرداختی بابت ثبت‌نام دوره متناسب شرایط نقدی یا اقساطی، تخفیف اعضای خانه تاسیسات و … متناسب جدول دوره‌ها*
۴٫ ادامه مراحل ثبت‌نام و ورود به «درگاه پرداخت اینترنتی» و پرداخت هزینه مربوطه
۵٫ دریافت کد رهگیری (به منزله تکمیل و تایید ثبت‌نام)**
۶٫ روز حضور خود در کلاس:
– تحویل کپی شناسنامه و کپی کارت ملی به مسئول آموزش
– تحویل دو قطعه عکس رنگی سه در چهار با زمینه سفید پشت‌نویسی شده به مسئول ثبت‌نام مجموعه خانه تاسیسات
– در صورت ثبت‌نام اقساطی، تحویل اصل چک صادر شده با تاریخ‌های مشخص‌شده در جدول دوره‌ها به مسئول آموزش تحویل و دریافت رسید
* در روش ثبت‌نام آنلاین، اصل بر صداقت متقاضی در هنگام ثبت‌نام است و مسئولیت انتخاب گزینه درست برای پرداخت هزینه دوره طبق جدول دوره‌ها بر عهده متقاضی می‌باشد.
** در روش ثبت‌نام آنلاین (اینترنتی)، کد رهگیری به منزله رسید ثبت‌نام شماست و می‌بایست این کد را تا پایان دوره نزد خود نگاه دارید.

تذکر بسیار مهم: ثبت‌نام در هر یک از سمینارها و دوره‌های آموزشی مجموعه خانه تاسیسات به منزله پذیرش بی‌قید و شرط تمامی موارد مندرج در «آیین‌نامه آموزشی» این مجموعه می‌باشد که هدف آن صرفا دقت، سرعت، نظم و ارائه خدمات باکیفیت است. لذا خواهشمند است به منظور مشارکت و یاری هرچه بیشتر همکاران ما در مجموعه، حتما این آیین‌نامه را مطالعه نموده و به آن عمل نمایید.